Reži me – šesta sezona

U njihovom poslu samo savršeno je dovoljno lijepo. Najpoznatiji plastični kirurzi ponovno su s nama!

Reži me
Posljednja sezona od ponedjeljka do srijede u večernjem terminu na RTL-u

U prošloj sezoni gledali smo kako je Christianu (Julian McMahon) dijagnosticiran rak dojke pa on, uvjeren da neće pobijediti opaku bolest, ponudi brak Liz (Roma Maffia), koji ona prihvati. Međutim, prije odlaska na medeni mjesec Christian sazna da je bolest u remisiji. U međuvremenu, Sean (Dylan Walsh) se upušta u novu romancu, ovoga puta s anesteziologinjom Teddy Rowe (Katee Sackhoff), dok filmski mogul Ram Peters (John Schneider) ostavlja potresenu Kimber zbog Eden Lord (AnnaLynne Mccord). Juliji (Joely Richardson) se vraća sjećanje, nakon ranjavanja u glavu, no ubrzo je snađe nova nesreća jer izgubi svoju novu simpatiju Oliviju Lord (Portia de Rossi).

U novoj sezoni, koja počinje s prikazivanjem 24. siječnja na RTL Televiziji, Sean i Christian ulažu velike napore kako bi spasili firmu u doba recesije te zaposle još jednog kirurga i tako probaju osigurati dodatni priljev novca. Liz sazna nešto što će joj promijeniti život, a Matt i Kimber su u potrazi za novim karijerama. U međuvremenu, Sean se i dalje drži podalje od Teddy, bez obzira na njihovu prividno sretnu vezu. Sean pokuša na neobičan način riješiti problem nesanice, a Christian i Kimber započnu zajedničku poslovnu pustolovinu izazvanu financijskim pobudama. Liz je jako ljuta na Christiana, a nakon sukoba s njim, savjetuje Kimber i govori joj svoje mišljenje o njemu.

Nove epizode 6. sezone jedne od najhvaljenijih i najnagrađivanijih dramskih serija ovog desetljeća možete pratiti od ponedjeljka do srijede, počevši od 24. siječnja, na RTL Televiziji!

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )