Maite Perroni: Vratila mi se želja da gradim život s nekim

01.05.2011

TV novosti


Predstavljamo vam Maite Perroni iz vaše omiljene telenovele ‘Pobjeda ljubavi‘, koju gledamo na Novoj TV.

Maite Perroni

Maite Perroni: 'Sretno sam zaljubljena'

Onaj koji nije čuo za Marichuy taj zasigurno nije upalio svoj TV između ljeta 2009. i proljeća 2010. godine. U seriji ‘Oprezno s anđelom’ Maite Perroni glumila je, podsjećamo, s latino-zavodnikom Williamom Levyjem, a zajedničko pojavljivanje u telenoveli repriziraju i u novoj seriji “Pobjeda ljubavi”, koju gledatelji imaju priliku pratiti u podnevnom terminu na Novoj TV.
– Radim punom parom, ali nije mi teško. U “Pobjedu ljubavi” uložili smo mnogo rada i truda. Likovi su se, kao i sama priča, posve razvili, što je zadovoljavajuće, i s ponosom možemo reći da nam se trud isplatio, a rezultati su i te kako vidljivi – riječi su Maite o seriji čije se snimanje u Meksiku polako privodi kraju. “Vrlo sam zadovoljna telenovelom. Snimanje nam svaki dan donosi nove izazove, jer oživljavamo nekog tko nije stvaran. Dnevno radimo poprilično mnogo sati, ali stoposto smo predani svom poslu”.
Maite je, osim “Pobjede ljubavi”, snimila i sapunice “Rebelde”, “Oprezno s anđelom”, te “Moj grijeh”, a u svima je imala glavnu ulogu.
– Velika je odgovornost imati glavnu ulogu u telenoveli, ali ne bih svoj posao mijenjala ni za što na svijetu. Gluma je moj život, a snimanje svih serija donijelo mi je i brojne prijatelje, moje drage “RBD-ovce”, zatim Victoriju Ruffo, Danielu Romo, Jessicu Coch, Williama Levyja i Susanu Diazayas – kaže Maite Perroni.

Uvijek sama odlučujem
U seriji su je čuvali anđeli, a tko se brine za nju i govori joj što treba, a što ne treba raditi u stvarnom životu?
– Moji roditelji. Iako mi se, srećom, nikad nisu nametali, a ja sam oduvijek samostalno donosila važne životne odluke. Tu su, dakako, i moja braća Adolfo i Francisco, moj Mane, ali i moji dragi prijatelji. Važno je uz sebe imati ljude koji te bezuvjetno vole i kojima možeš vjerovati, te koji imaju razumijevanja čak i kad se ne viđate baš često – priznaje Mai.
Iako je dvije godine živjela sama, s majkom se iz obiteljske kuće preselila u novu kuću. Roditelji su joj se rastali, a braća žive s ocem u “staroj” kući. Svi zajedno odlično se slažu.
– Sviđalo mi se živjeti sama, ali nakon nekog vremena već sam se osjećala i usamljenom. Kad sam bila na koncertnim turnejama s “RBD-om” i viđala tisuće ljudi, tužno mi je bilo vratiti se u praznu kuću. Zato ponovno živim s majkom koja mi je najvažnija žena u životu, a divim joj se iz mnogo razloga. Ona je vrlo pametna, snažna i mudra osoba puna ljubavi. S druge strane, i ja sam sada mnogo zrelija nego prije, pa također počinjem gledati život na drukčiji način i dijelim ga s majkom kao da smo prijateljice, što mi je doista lijepo.
Otkrila je i to kako se njezina obitelj ponaša prema njoj s obzirom na to da je slavna…
– U mojoj obitelji nisam važnija od drugih. Moju braću ne zanima to što sam slavna. Adolfo, koji ima 24 godine, diplomirao je psihologiju i već se zaposlio. Francisco, koji ima osamnaest godina, upravo završava školu. Navest ću vam i jedan primjer.

Mane je predivan
Nedavno smo se s mamom vozili u automobilu, a mama je odjednom, onako kroz prozor, primijetila djevojku koja je nosila maramu te rekla: “Pogledajte, baš sliči na Lucreciju!”, na što sam joj potvrdno odgovorila, dok su nas moja braća u isti glas upitala: “A tko je Lucrecia?”. Na to im je mama odgovorila: “Lik iz telenovele ‘Moj grijeh’, koji je prošle godine odigrala vaša seka, a koju vas dvojica, očito, niste pogledali”. “Da, ali ne želim je gledati samo na televiziji”, odgovorio je Francisco. Na to sam se rastužila i otad se, dakako, s obojicom svakodnevno čujem, šetamo po cijele dane i viđamo se kad god stignemo. Bilo kako bilo, ja sam za njih samo starija sestra.
Teško je za povjerovati da nije imala povlastice u obitelji čak ni prije nekoliko godina kad je “RBD” bio na vrhu popularnosti.
– Tu je još jedna anegdota s Franciscom. “Želiš li me doći vidjeti na našem sljedećem koncertu? Koje ulaznice želiš i koliko ih trebaš?”, upitala sam ga prije nekoliko godina. “Ma, ne ide mi se, živcira me taj tvoj ‘RBD’”, odgovorio mi je. Sljedećeg tjedna nazvao me i rekao: “Dobro, ako mi ipak možeš srediti dvije ulaznice bit ćeš zakon! Pozvat ću djevojku” – prepričala je Maite.
I za kraj ono što većinu njezinih obožavatelja zanima – kako je Maite Perroni upoznala Manea de la Parrea?
– Sve se dogodilo prirodno i spontano. Kad sam prvi put čula njegove pjesme, oduševile su me, iako za mene njegove pjesme i stihovi nisu imali lice – jednostavno mi se sviđalo ono što čujem. Vrijeme je prolazilo i u jednom trenutku to se dogodilo. Otkrila sam u njemu divnu osobu koja je u meni probudila želju da se ponovno zaljubim, da se nadam, da ponovno vjerujem u ljubav i, ono najvažnije – ponovno mi se vratila želja da gradim život s nekim. Živimo iz dana u dan, sretni smo, a vidjet ćemo što će biti dalje – rekla je Maite. (A.A./TVO)

, , , , , ,

About Jelena Tomašić

Jelena je bivša suradnica portala MojaTV, zaljubljenica u telenovele. Člancima je doprinosila od 2011.-2012. godine.

Pogledaj sve postove od Jelena Tomašić

11 komentara dana “Maite Perroni: Vratila mi se želja da gradim život s nekim”

  1. Martina Velardes Says:

    najveća želja mi je tebe upoznati a i jenu pjesmu snimiti i malo odglumiti i tako…tko te tako šminka i ureduje….lijepa si ali svi bi mi bili lijepi da nas tako šminkaju ko tebe…..nadam se da če mi se ostvariti želja da te upoznam

    Odgovori

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

