Novi korporativni identitet RTL Televizije u jarkim bojama

Uz svoja zaštitna lica i prepoznatljive boje te novi slogan ‘RTL – Tvoja Televizija’, RTL Televizija je 13. listopada predstavila novi korporativni identitet.

RTL Televizija mozaik
Zaštitna lica i prepoznatljive bolje dio su novog korporativnog identiteta RTL Televizije

Nakon uspješne suradnje s njemačkom kreativnom agencijom Opium Effect na rješenjima prijašnjih korporativnih identiteta, RTL Televizija je ovaj put stvari uzela u svoje ruke. Tako je po prvi put u svojoj povijesti cijeli koncept novog korporativnog identiteta smišljen, dizajniran, produciran i post-produciran upravo u ON AIR odjelu RTL Televizije od strane grafičkih stručnjaka i dizajnera.

Novi korporativni identitet osvježena je i nadograđena verzija već postojećeg vizualnog rješenja baziranog na informaciji koja se želi prenijeti gledatelju. Svojim novim rješenjem korporativnog identiteta RTL Televizija kroji trendove u svijetu kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna. Osim toplih i jarkih boja, koje su zaštitni znak RTL Televizije, u devet novih promotivnih videospotova pojavljuju se poznata lica kao što su Antonija Blaće, Igor Bobić, Edita Misirić, Matko Knešaurek i Anja Alač te mnogi drugi kako bi svojim vjernim gledateljima prenijeli poruku, RTL-ov novi slogan: ‘RTL – Tvoja Televizija’.

Od svog početka emitiranja u Hrvatskoj do danas ideja vodilja RTL-a upravo su gledatelji, čije su želje i potrebe najvažniji kriterij pri izboru i kreiranju programa. Novi slogan ‘RTL – Tvoja Televizija’ jasno komunicira misiju, dok će vizualne promjene dodatno osnažiti vezu s gledateljima i podsjetiti na jedinstven osjećaj i kvalitetno provedeno vrijeme uz program RTL Televizije.

Podsjećamo, još 2007. godine RTL Televizija se našla u društvu najboljih profesionalaca u svijetu zabavne i informativne industrije osvojivši nagradu Aqua za najbolji vizualni identitet na natjecanju najboljih kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.