HTV premijerno prikazuje četvrtu sezonu jedne od najhvaljenijih američkih serija, dobitnice 4 Zlatna globusa i 15 Emmyja, uz još šezdesteak uglednih televizijskih nagrada i više od 120 nominacija.

“Momke s Madisona”, provokativnu dramu o umijeću prodavanja istine, lansirao je Matthew Weiner, izvršni producent i autor “Obitelji Soprano”, dobitnik nagrade Emmy. Serija je smještena u New York šezdesetih i prati život nemilosrdno kompetitivnih muškaraca i žena iz oglašavanja, egoističnog svijeta u kojemu ključni igrači prodaju pretvaraju u umjetnost, dok su njihovi privatni životi istodobno prodani…
Šezdesetih godina agencije za oglašavanje imale su golem utjecaj na mase. Osobna i profesionalna manipulacija te seksualno iskorištavanje definirali su radna mjesta i sklapali ugovore. Žene su tek počele ostvarivati samostalnost, kontracepcija je bila tabu, a etičnost na radnome mjestu i etnička raznovrsnost bili su stvar budućnosti. Serija autentično opisuje uloge muškaraca i žena u ovom razdoblju, istražujući istinsku ljudsku prirodu ispod krinke tradicionalnih obiteljskih vrijednosti šezdesetih.
Radnja ove izvrsne američke serije odvija se u marketinškoj agenciji smještenoj u glamuroznom okružju njujorške Avenije Madison, oko 1960. godine. Kako bi publika 21. stoljeća dobila realističan prikaz toga vremena, bilo je potrebno angažirati vrhunske stručnjake koji će dizajnirati i dekorirati setove te izraditi vjerodostojnu kostimografiju i rekvizite koji će gledatelje prenijeti u to autentično mjesto i vrijeme prije gotovo pedeset godina. Serija autentično i bez cenzure portretira New York 1960-tih: cigarete su prisutne gotovo u svakom kadru, a današnja politički korektna perspektiva mogla bi osuditi stavove prema ženama i manjinama, no autor Matthew Weiner tvrdi kako isti stavovi postoje i danas, samo se zataškavaju.
1. epizoda: PUBLIC RELATIONS
Nova agencija Sterling Cooper Draper Pryce bori se za poslove, pa Peter i Peggy pribjegavaju jeftinoj reklamnoj smicalici kako bi privukli klijenta. Zbog privatnih problema i nepovoljnog novinskog intervjua Don u međuvremenu ugrožava podjednako svoj ugled i ugled agencije.