Renata Sopek otkrila da ju Mario Mlinarić maltretira: “Nemate pojma pod kakvim sam stresom!”


Donosimo vam zanimljiv videoisječak s Renatom Sopek u kojem progovara o svom stresnom poslu.

Uoči izlaska 6. DVD-a Renate Sopek, pod nazivom “Funkcionalni trening u suradnji s Mariom Mlinarićem”, Renata je otkrila kako su tekle pripreme za novi DVD. Budući da je Renata odlučila promijeniti vizualni indetitet svog DVD-a, lokacija teretane i dvorane zamijenjena je kanjonom Zrmanje.

– “Lokacija snimanja je bio jedan prekrasan slap i svaki dan smo do tamo morali veslati 14 kilometara! Za ekipu, a i za mene, bio je to veliki fizički izazov, ali nikad nismo bili na zanimljivijem snimanju i u biti sam cijelu ekipu natjerala da treniraju sa mnom od 0-24!” — uz smijeh se prisjeća Sopek.

U video-isječku koji donosimo u nastavku, Renata Sopek progovara o stresnom poslu: “Reći ću vam nešto povjerljivo, ja već sanjam klajmbere, sprolove, jumping jackove… Da vi znate pod kakvim sam ja stresom! A muskul fiber? Svaki Božji dan posljednjih pet mjeseci imam muskul fiber, to je nešto nevjerojatno!”, priznaje Renata te dodaje: “A kako me tek Mario Mlinarić maltretira! Osim što me Helena Rister maltretira, sad su me počeli i Mario Mlinarić i Ivan Kralj maltretirati. Dakle, ja vam se mučim k’o crv u kamenu!”

Novi Renatin DVD na kioske izlazi krajem listopada.

,

About Tina Pavić

Tina je izvršna urednica portala MojaTV. Uređuje i objavljuje najave TV serija i emisija koje se prikazuju na domaćim nacionalnim i kabelskim TV kanalima.

Pogledaj sve postove od Tina Pavić

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

