Poznata je partnerica Williama Levyja u novoj sapunici

03.03.2013

TV novosti


Nakon podosta vremena, konačno se doznalo tko će biti Wiliamova partnerica u novoj telenoveli “La Tampestad”.

William Ximena 3

Nova telenovela uspješnog producenta Salvadora Mejie “La Tampestad” odavno je dobila svog glavnog junaka – miljenika žena Williama Levyja. No za glavnu glumicu vodila se prava bitka. Na kastingu su bile brojne velike meksičke glumice, poput Sandre Eccheverije, Maite Perroni, Zurie Vega, Silvije Navarro i na kraju misice Ximene Navarrete. No, poznati producent do zadnjeg trenutka nije znao koju će glumicu odabrati. Posljednjih tjedana vodila se bitka za Silviu ili Ximenu. Producent je izjavio kako Silvia Navarro ima veliko iskustvo, ali Ximena ima sjajnu kemiju s Williamom.

Upravo ta kemija, novo lice i novo osvježenje iz redova Televise potaknulo je Mejiu da izabere lijepu manekenku i Miss Universe 2010. za glavnu junakinju te sapunice. Ximena je presretna, ali je i svjesna da će ju dovoditi u vezu s Levyjem.
– “Svjesna sam da će biti tračeva, jer su Levyja spajali sa svakom kolegicom s kojom je snimao. Znam da je on spreman na to, ali ja baš i nisam” — otkriva Ximena. “Oduvijek sam karijeru gradila na pravom, ispravnom putu. Mirna sam osoba, sa ispravnim vrijednostima i moralom, a to je kod mene na prvom mjestu.”

Za Wiliama ima samo riječi hvale. “Bio je fin prema meni i dao mi je nekoliko savjeta. Čini mi se da je dobra osoba. Djelovao je prirodno i opušteno, odmah se uživio u svoj lik. Sviđa mi se kako glumi i nadam se da ćemo biti dobar par u seriji. Sretna sam zbog prilike koja mi je pružena i potrudit ću se da publika bude zadovoljna” — poručuje buduća zvijezda telenovela, dodajući da će se njezin lik u seriji zvati Nicole.

Predviđen početak snimanja telenovele “La Tempestad” je 4. travnja u Veracruzu, a početak emitiranja 6. svibnja na Televisinom kanalu Canal de las Estrellas.

Mnogi gledatelji još nisu sigurni je li producent izabrao pravu glumicu za ovaj projekt, ali jedno je sasvim sigurno – mnogi iščekuju vidjeti prekrasnu misicu Ximenu i neodoljivog kubanca Williama kao ljubavni par. Nekako se čine kao dobitna kombinacija, zar ne?

Oglasi
,

About Melisa Osmanović

Melisa je dopisnik portala MojaTV i velika zaljubljenica u telenovele. Priprema novosti o latinoameričkim glumicama i glumcima koje svakodnevno gledamo na domaćim TV kanalima.

Pogledaj sve objave od Melisa Osmanović

One Comment dana “Poznata je partnerica Williama Levyja u novoj sapunici”

  1. Noemi Says:

    Meni je Wiliam Levy jako zgodan.

    Odgovori

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

