Doris Pinčić postaje radijska voditeljica

30.06.2013

TV novosti


Omiljena televizijska glumica odradila je jučer u večernjem terminu svoj prvi radijski show: “TOP 20 najbolje domaće glazbe uz Doris Pinčić”.

Doris Pinčić

Ljubimica domaće televizijske publike, glumica Doris Pinčić, postala je radijska voditeljica! Narodni radio od ovog vikenda postao je tako bogatiji za još jedno poznato voditeljsko lice pa je Doris Pinčić postala kolegica Antoniji Blaće, Nives Čanović, Ivani Plechinger, urnebesnom Davoru Dretaru, voditelju i uredniku najpoznatijeg glazbenog showa Daliboru Petku te radijskim ‘starosjediocima’ Goranu Ranogajcu i Silvanu Gospodariću.

– “Odlično se slažemo, svi su mi rado pomogli udijeljenim savjetom, pružili mi podršku. Svima sam jako zahvalna na tome. Redakcija Narodnog radija poznata je po odličnoj atmosferi. Ja sam se u to uvjerila na vlastitoj koži!” — rekla je Doris.

Doris se na Narodnom radiju vrlo brzo snašla jer joj to nije prvi voditeljski posao. Zanat je pekla u rodnom Zadru na Radiju 057 no kaže kako su ta dva iskustva neusporediva. Na lokalnom radiju je kaže imala tehničara koji joj je pomagao dok na Narodnom program, baš poput svojih kolega, realizira sama. “Mislila sam da to nikad neću savladati. Kad sam došla na obuku studio na Narodnom mi se činio kao svemirski brod. Nakon nekoliko mjeseci svakodnevnog ‘treninga’, na moje čuđenje i veliku radost, spremna sam za program uživo!” — kaže Doris.

Hrvatska je Doris već upoznala i zavoljela kao Laru u seriji Nove TV “Larin izbor”, no sada će imati priliku upoznati osobu iza omiljenog televizijskog lika. Novopečenu voditeljicu slušatelji Narodnog radija imali su priliku po prvi puta čuti sinoć u večernjem terminu. “Pripremili smo i jedan poseban radijski format za moju šihtu. Radi se o TOP 20 listi najbolje domaće glazbe u kojoj će se vrtiti najslušanija domaća glazba svakog tjedna. Druženje rezerviramo za subotu od 18 do 19 sati. Slušatelji se tijekom cijelog tjedna mogu javljati na besplatni 0800 1007 i birati svoj tjedni hit, a mogu glasovati i SMS-om na 60080. Svi su komentari i prijedlozi dobrodošli! Sigurna sam da će se show slušateljima svidjeti jer će njegovati prepoznatljiv i toliko omiljen duh Narodnog radija. Na početku će biti sitnih grešaka pa se nadam da će imati razumijevanja” — rekla je.

Doris dolazi raditi na radio koji proteklih trinaest godina ponosno nosi naslov naslušanijeg u državi. Na činjenicu da će je na tjednoj bazi slušati čak milijun slušatelja kaže: “Nisam imala neku posebnu tremu, zapravo sam jedva čekala početi raditi. Posao na Narodnom stigao je zapravo u idelano vrijeme jer se zahvaljujući radiju neću morati rastati od publike koja me zavoljela kao Laru. Nastavit ćemo se družiti i to me jako veseli!”.

,

About Tina Pavić

Tina je izvršna urednica portala MojaTV. Uređuje i objavljuje najave TV serija i emisija koje se prikazuju na domaćim nacionalnim i kabelskim TV kanalima.

Pogledaj sve postove od Tina Pavić

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

