Feriha je uzor mladima koji boluju od dijabetesa

10.09.2013

TV zanimljivosti


Ni šećerna bolest nije usporila mladu i ambicioznu glumicu Hazal Kayu na njezinom putu prema zvijezdama.

Prekrasna mlada glumica Hazal Haya, koju gledatelji Nove TV imaju priliku pratiti u seriji “Djevojka imena Feriha”, izgleda bolje nego ikad, ali iza nje su teški dani. Naime, saznala je da boluje od šećerne bolest koja je u niti jednom trenu nije zaustavila u njenom glumačkom usponu. Hazal je priznala da je proces prihvaćanja bolesti za nju prošao dosta teško.

– “Složila sam si plan prehrane prikladan bolesti i počela sam sama kuhati. Za dva i pol mjeseca moje zdravlje se poboljšalo i izgubila sam jedanaest kilograma” — izjavila je.

Glumica koja pršti optimizmom suvišne je kilograme izgubila za vrijeme svog boravka u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje je pohađala tečaj glume.

– “Počela sam hodati svaki dan sat i pol. Nakon toga sam si složila dnevni raspored. Kupila sam jedan DVD s kardiopilatesom i vježbala uz njega. Nakon što bih u devet ujutro popila kavu, počela bih vježbati strogo se držeći uputa” — otkrila je Hazal svoj plan koji joj je pomogao kontrolirati šećernu bolest.

U intervjuu koji je krajem kolovoza simpatična glumica dala za turski “Hurriyet” otkriva da je kao jako mlada preuzela odgovornost, počevši glumiti sa samo šesnaest godina.

– “Kad netko hrabro kaže: ‘Da, želim to raditi!’, ne razmišlja o posljedicama tog posla i kako će on utjecati na njegov život. Primjerice, mama i teta govorile su mi: ‘Završi fakultet, zatim se posveti glumi. Mi ćemo te poduprijeti!’, ali nisam ih slušala. Rodila sam se s osam mjeseci. Oduvijek se žurim” — rekla je Hazal.

, ,

About Tina Pavić

Tina je izvršna urednica portala MojaTV. Uređuje i objavljuje najave TV serija i emisija koje se prikazuju na domaćim nacionalnim i kabelskim TV kanalima.

Pogledaj sve postove od Tina Pavić

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

