Živi mrtvaci – četvrta sezona u 125 zemalja


Fanovi globalno popularne serije “Živi mrtvaci” moći će širom svijeta pratiti premijeru četvrte sezone na kanalu FOX unutar 24 sata od nedjeljne premijere u SAD-u – počevši od 14. listopada.

Zivi mrtvaci

Prvi put u televizijskom poslu FOX International Channels (FIC), koji je i prethodne sezone serije Živi mrtvaci emitirao unutar tjedan dana od američkog prikazivanja, još je suzio vremenski interval za više od 200 milijuna gledatelja kanala FOX u cijelom svijetu. Ovo je prvi put u povijesti da se premijera u SAD-u širom svijeta emitira unutar 24 sata, što pokazuje FIC-ovu odlučnost da fanovima serije omogući globalno gledanje premijernih sadržaja, a na taj se način ujedno i aktivno bori protiv piratstva.

Strategija globalnih premijera uvedena s prvom sezonom ove popularne serije i sama je srž međunarodne popularnosti Živih mrtvaca. Prva, druga i treća sezona srušile su rekorde gledanosti i naišle na jako odobravanje. Treća sezona zabilježila je prvo mjesto gledanosti u Meksiku, Brazilu, Italiji, Španjolskoj, Portugalu i Australiji. Živi mrtvaci ostaju FIC-ova serija s najboljom gledanošću te serija o kojoj se najviše govori širom svijeta.

Sveobuhvatna globalna marketinška kampanja za seriju uz bok je kampanjama za kinoprikazivanja u smislu opsega i ciljeva. Ovogodišnja kampanja obuhvaća sve medije, od tradicionalnih, preko aplikacija, online igara, društvenih mreža, do promocija koje uključuju spektakularnu invaziju zombija, šetnje zombija, partyje za premijere, konferencije za medije širom svijeta, posebna grafička rješenja i mnogo više.

– “Posvećeni smo prikazivanju hit-serija s velikim medijskim potencijalom, poput ‘Živih mrtvaca’, svim svojim fanovima u što kraćem vremenu. Također, od toga ćemo napraviti veliki spektakl” — kaže Liz Dolan, glavna direktorica marketinga FIC-a. “Zahvaljujući dosegu FIC-a, imamo neuobičajeni luksuz biti gledani širom svijeta. Upravo je prošli tjedan naš tim u Japanu inscenirao invaziju zombija na utakmici bejzbola koju su vidjeli svi tamošnji gledatelji kanala FOX Sports. Ova serija zaista otvara mogućnost za veliku kreativnost pa su tako naši timovi širom svijeta vrlo učinkoviti i pomiču granice u promociji. A to je san svakoga tko se bavi marketingom.”

, ,

About Tina Pavić

Tina je izvršna urednica portala MojaTV. Uređuje i objavljuje najave TV serija i emisija koje se prikazuju na domaćim nacionalnim i kabelskim TV kanalima.

Pogledaj sve postove od Tina Pavić

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s