Meryem Uzerli rodila kćer Laru

13.02.2014

TV novosti


Glumica Meryem Uzerli, bivša zvijezda povijesne hit-serije “Sulejman Veličanstveni” u kojoj je pune tri sezone tumačila vatrenokosu Hurem, 10. veljače na svijet je donijela kćerkicu po imenu Lara.

Meryem Uzerli

Turska glumica Meryem Uzerli, poznata po ulozi Hurem, rodila je kćer, a podršku joj je na porođaju pružila najbolja prijateljica Ana. Porodila se u ponedjeljak, 10. veljače, a sliku bebine ručice postavila je i na Facebook.

– “Dobrodošla na ovaj svijet, moja najdraža Lara Uzerli. Zahvaljujem Bogu što mi te je poslao i što si zdrava stigla na svijet. Hvala Svemogućem što mi je dao snage da te štitim od prvog trenutka. Živa si i to mi je najveći dar. Zahvaljujem svojoj bliskoj prijateljici Ani koja je bila uz mene tijekom porođaja, kao i cijeloj svojoj obitelji, svim prijateljima, i naravno, svima vama ovdje, koji ste mi uvijek slali pozitivne misli i ljubav. Mnogo vam hvala” — napisala je popularna glumica na svojoj Facebook stranici.

Meryem je Laru dobila iz veze s turskim burzovnim mešetarom Canom Atesom (46), koji ju je ostavio čim je doznao da je trudna jer nije htio djecu. Uzerli je u intervjuu za turski Hurriyet ispričala da ju je Can tjerao da abortira. Zbog depresije se čak pokušala ubiti. Htjela je skočiti s balkona svoje hotelske sobe, ali su je u posljednjem trenutku spriječili u tome.

Povijesnu hit-seriju “Sulejman Veličanstveni” gledatelji mogu pratiti nedjeljom od 20:00 sati na RTL Televiziji.

, ,

About Tina Pavić

Tina je izvršna urednica portala MojaTV. Uređuje i objavljuje najave TV serija i emisija koje se prikazuju na domaćim nacionalnim i kabelskim TV kanalima.

Pogledaj sve postove od Tina Pavić

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

