Recenzija: Star-Crossed – Očajni dijalozi i neuvjerljivi glumci

28.02.2014

Serija odgovara na pitanje kako bi se ljudi nosili s tim da se izvanzemaljci spuste na zemlju… * Nažalost – neoriginalna, no tipična serija s mreže koja podcjenjuje svoju publiku.

Star-Crossed

Nikad nisam bio obožavatelj onih fantastičnih serija koje graniče s bajkama – naslove kao što su “Merlin”, “Once Upon A Time” i “Grimm”, nikad nisam mogao smisliti. “Roswell” sam čak počeo gledati na nečiji nagovor i isključio nakon pet minuta, a s “Pushing Daisies” sam čak izdržao cijelu prvu epizodu i nešto malo od druge. S obzirom na to, ne znam što mi je bilo da uključim prvu epizodu najnovije CW-ove serije “Star-Crossed” (radni naziv bio je “Oxygen”), koja je k tome i tinejdžerska. Zapravo, znam – nisam mogao odoljeti, a da ne vidim kako se Aimee Teegarden iz sjajne serije “Friday Night Lights” snašla u novoj ulozi. Istina, ni tamo mi nije bila baš najdraža, ali nadao sam se da se možda popravila. A iz ljubavi prema “FNL-u”, mislim si, pružit ću joj šansu. Međutim, kao da sam zaboravio da ta nova serija dolazi s CW-a, najmlađe američke nacionalne televizije čije su gotovo sve serije podjednako glupaste (čast izuzecima – “Arrow” nije loš). Koliko je “Star-Crossed” plitka serija najbolje govori činjenica da su nedavni TMZ-ovi izvještaji o najnovijoj demonstraciji kulturne irelevantnosti Justina Biebera imali više intelektualnog sadržaja, da ne spominjem bolji scenarij i izvedbu.

Serija odgovara na pitanje kako bi se ljudi nosili s tim da se izvanzemaljci spuste na zemlju. Sudeći prema nadasve kreativnoj ekipi koja radi na seriji, ljudski i izvanzemaljski tinejdžeri odmah bi se sparili i ponovno naselili svijet. Upitni izvanzemaljci nazvani su “Atriani” (izgledaju gotovo poput ljudi, jedino što imaju nekakve tetovaže na licu) i dolaze s umirućeg planeta kako bi pronašli utočište u današnjoj Louisiani. Naravno, kako bi privukli svoju mlađu publiku, angažirali su ljepuškaste glumce koji, više-manje, imaju samo to – ljepotu. Dijalozi su tako očajni da vjerojatno nitko neće niti primijetiti da su glumci neuvjerljivi, ili to da Teegardenica ima 25, a Matt Lanter 31 godinu, a tumače 16-godišnjake. Iako CW-jeve serije dosad nisu imale šanse osvojiti “Emmyja”, kladim se da će s dijalozima tipa “Moje srce prestalo je kucati na nekoliko minuta. Srećom, imam rezervno”, ili “Emery, nas dvoje dolazimo iz dva različita svijeta. Ne možemo se pretvarati da to nije važno”, povećati svoje šanse. Ako ste u potrazi za znakovima inteligentnog života u svemiru, učinite si uslugu i zaobiđite CW u širokom luku. Koliko bljutava, toliko i neoriginalna “Star-Crossed” je, nažalost, tipična serija s mreže koja podcjenjuje svoju publiku. Današnji tinejdžeri možda nisu pametniji nego što su bili ondašnji, kad je – krajem devedesetih i početkom novog milenija – The WB bio na vrhuncu, ali vjerojatno nisu ni gluplji. Pa, zašto ih onda CW tretira kao da jesu?

ŽANR: SF, romantika
AUTOR: Meredith Averill
PRODUCENTI: Andre Nemec, Bryan Furst
ULOGE: Aimee Teegarden, Matt Lanter, Malese Jow, Gray Damon
MREŽA: The CW
OCJENA: 2,5

, ,

Adrian je osnivač i glavni urednik portala Moja TV. Posljednjih osam godina radi kao novinar u Glasu Slavonije i tjednom prilogu TV Obzor te u slobodno vrijeme piše za blog SerijskiUbojica.hr. Pravi je TV fanatik koji prati hrpu serija, a zna sve i o onima koje ne gleda.