Burcin Terzioglu: “Nisam otkrila tajnu sretnog braka!”


Burcin Terzioglu, koja je široj hrvatskoj javnosti poznata kao Azad iz serije “Ezel” te pravedne i predane prijateljice Deniz iz serije “Milost”, progovorila je o svom bračnom životu s turskim glumcem Muratom Yildirimom.

Burcin Terzioglu

Nesumnjivo je da, osim zbog njezina velikog glumačkog talenta, javnost Burcin Terzioglu voli i zbog supruga Murata Yildirimija, jednog od najpoznatijih turskih glumaca kojega smo gledali u seriji ‘Asi’ i ‘Ljubav i kazna’. Burcin i Murat upoznali su se na snimanju serije ‘Firtina’ 2006. godine, a vjenčali su se dvije godine poslije i to pod prilično skandaloznim okolnostima. Naime, Murat je snimao seriju ‘Asi’ u kojoj mu je partnerica bila Tuba Büyüküstün, koja je proglašena najljepšom turskom glumicom, a Burcin nije mogla podnijeti činjenicu da joj dragi snima ljubavne scene s Tubom, pa se zaputila na set serije, no putem do tamo doživjela je lakšu prometnu nesreću. Murat je kasnije otkrio kako nije htio gubiti vrijeme pa ju je konačno zaprosio.

Da život sa supružnikom iz iste branše ima svojih pogodnosti, potvrdila je i Burcin koja kaže: “On vas može raumjeti i može vam dati savjete za posao. Normalno je da razgovaramo o glumi, ali kad zatvorimo vrata svog doma, mi smo običan bračni par.”

Na pitanje koji je recept za sretan brak, Burcin spremno odgovara: “Ni ja nisam uspjela otkriti tu tajnu! Mi se volimo, poštujemo i nastojimo ne povrijediti jedno drugo!”

Kad je riječ o kuhinji, ipak vodi glavnu riječ. Kako kaže, voli provoditi vrijeme u kuhinji. “Ono je moje zabavno utočište u kojem se opuštam kad imam slobodnog vremena. Ako sam raspoložena za kuhanje, sva moja jela budu vrlo ukusna. Moglo bi se reći da dobro pripremam jela s piletinom i salate. Jamčim da gosti iz moje kuće nikad nisu otišli gladni”, objasnila je Burcin.

A što se tiče Muratovog kulinarskog umijeća, Burcin nije baš previše oduševljena te dodaje: “On kuhinju pretvori u bojno polje! Zato je bolje da uopće ne ulazi u nju. Zna napraviti omlet, ali nemojmo biti nepravedni prema njemu. Mislim da nema potrebe da osoba koja radi gotovo svaki dan u tjednu još i kuha. Da nije tako, kuhali bismo zajedno.”

,

About Moja TV

Moja TV je online od 15. 5. 2006. godine, a u protekle četiri godine postao je jedan od najprepoznatljivijih portala o televiziji koji svakodnevno privlači desetke tisuća posjetitelja željnih informacija iz TV svijeta.

Pogledaj sve postove od Moja TV

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

