Zašto je Hulya Darcan pauzirala od glume?


Poznata široj turskoj janosti po brojnim filmskim ostvarenjima, Hulya Darcan je nakon rođenja svoje druge kćeri nestala s malih ekrana. No nakon 17 godina, vratila se u velikom stilu.

Hulya Darcan

Zbog čega je Hulya Darcan, koja u seriji “Dila” utjelovljuje lik Melike, Rizine majke, radila tako veliku stanku te kako provodi svoje slobodno vrijeme, otkriva u specijalnom intervju s novinarkom IN magazina, Ivanom Nanut.

Da su u ondašnje vrijeme žene bile u potlačenijem položaju od muškaraca, svjedoči i priča turske glumice Hülye Darcan, koja je suprugovom voljom bila primorana odustati od svoje velike ljubavi- glume.
„Suprug nije želio da se bavim glumom. Bio je staromodan, nije to želio. Poslije sam rodila i morala odgajati djecu. Željela sam ih sama odgajat.“

No, kako se kaže; sve što je suđeno – pronađe svoj put, tako je i sudbina Hülyu vratila na glumačke staze. Opijena strašću za glumom dodaje: „ Naše je zvanje prekrasno. Ne poznaje dobne granice. Možete glumiti s četiri mjeseca, ali i osamdeset godina. Sigurno uvijek postoji lik koji možete glumiti. Kad sam se nakon sedamnaest godina vratila, imala sam osjećaj da nije bilo pauze. Jedina razlika je što sad glumim karakterne uloge.“

No kada nije na snimanju, svoje slobodno vrijeme Hülya provodi sa svojim kćerima i unicima za koje tvrdi da su joj najveća potpora u životu te da čovjek da bi bio sretan ne treba razmišljati o prošlosti već uživati u sadašnjim trenutcima i onome što posjedujemo.

, , ,

About Moja TV

Moja TV je online od 15. 5. 2006. godine, a u protekle četiri godine postao je jedan od najprepoznatljivijih portala o televiziji koji svakodnevno privlači desetke tisuća posjetitelja željnih informacija iz TV svijeta.

Pogledaj sve postove od Moja TV

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

