Madalina Draghici o prvoj ljubavi: “Imala sam 17, on je bio osam godina stariji”


Zvijezda nove rumunjske serije “U ime časti”, koju će gledatelji imati priliku pratiti od 9. lipnja na ekranu Doma TV-a, ekskluzivno odgovara na pitanja o prvoj ljubavi. Kako kaže, vrijeme ne mjeri godinama, nego ljubavnim pričama.

Madalina Draghici

Protagonistica telenovele “U ime časti”, lijepa Madalina Draghici, s nostalgijom se prisjeća četverogodišnje istinske prve ljubavi koju smatra najljepšom dosad. Smatra kako je itekako moguće da prva ljubav ujedno bude i posljednja, a otkrila je i što ju je privuklo k toj osobi: ˝Da, ovisi o osobi, o jačini te ljubavi. Može te toliko obilježiti da ne možeš više nikomu otvoriti srce. Želim napomenuti da se ovaj odgovor odnosi na prvu ljubav koja je zaista bila ljubav, a ne na ljubavnu priču s prvim kolegom iz klupe koji ti se svidio. Činjenica je da je bio savršen dečko. Imao je posebnu auru, bio je čvrst, ali osjećajan, bio je blag, ali jak. Bio je pristojan, imao je divnu dušu i prekrasnu narav.˝

Svoju majku vidi kao najbolju prijateljicu i osobu s kojom može podijeliti sve životne probleme i nedoumice pa tako i one ljubavne: ˝Mama mi je najbolja prijateljica. U svakom slučaju, imam jako lijep i otvoren odnos sa svojima pa sam s njom razgovarala o svemu.˝

Veza s osam godina starijim muškarcem kod Madalininih prijatelja nije izazvalo podrugivanje, nego baš obratno, divljenje. Glumica također otkriva kako je sačuvala sve uspomene koje ju vežu s prvom ljubavi: ˝Moji prijatelji nisu ga baš dobro poznavali i nisu mi se mogli rugati. Imala sam 17 godina, a on je bio osam godina stariji. Cure su smatrale naš odnos vrijednim divljenja jer su prema mojim pričama, gestama i stavovima shvatile da je on divan muškarac i činio im se pomalo nedostupnim, ali smatrale su me sretnicom. Sve sam sačuvala. Darove, slike… Sve! Sve je to dio te najljepše četiri godine moga dosadašnjeg života.˝

Madalina Draghici

Madalina je u intervjuu također otkrila kako se sa svojom prijateljicom natjecala za istog momka, ali danas to smatra djetinjastim i nebitnim: ˝Da, ali to je skroz djetinjasto i nema veze s pravom prvom ljubavi, zapravo ni s jednom vrstom ljubavi. U osmome razredu kolegici iz klupe i meni sviđao se isti momak, ali brzo nas je to prošlo.˝

Lijepa glumica također je podjelila nekoliko zabavnih, ali i neugodnih trenutaka koje je doživjela s prvom ljubavi: ˝O, ima ih mnogo! Sjećam se kako smo se jednom posvađali i ljutita sam otišla. Putem sam se grozno osjećala i htjela sam ga iznenaditi. Otišla sam k njemu i čekala ga ispred kuće. Čekala sam, ali on nije dolazio. U mojoj glavi rojilo se već 500 scenarija o njegovu odlasku. Stajao je ispred moje kuće i čekao me. Drugom prilikom, tijekom ljeta, posvađali smo se i otišla sam na more sa skupinom prijatelja, među kojima je bio dečko koji mi se udvarao, kako bih odvukla misli od svoje boli. Stigla sam u hotel, ostavila prtljagu, obukla kupaći kostim i kad sam krenula na plažu, s kime sam se našla oči u oči? Sa svojim dečkom koji je došao za mnom i unajmio sobu odmah pokraj moje. Zaboravila sam svađe, bol, prijatelje s kojima sam došla. Sve! Zbilja ima mnogo zgoda tijekom te četverogodišnje ljubavi da bih mogla ispisati manju knjigu.

I za kraj, Madalina je poručila kako je sigurna da se prva ljubav nikad ne zaboravlja, dapače smatra kako nijedna ljubav ne može biti kao prva: ˝Ne da vjerujem, nego sam sigurna u to. Osim toga, smatram da nijedna ljubav neće biti kao prva, bit će intenzivnija ili manje intenzivna, jača ili slabija, ali bit će drukčija. Neće imati onu draž kakvu samo prva ljubav može imati.˝

, ,

About Moja TV

Moja TV je online od 15. 5. 2006. godine, a u protekle četiri godine postao je jedan od najprepoznatljivijih portala o televiziji koji svakodnevno privlači desetke tisuća posjetitelja željnih informacija iz TV svijeta.

Pogledaj sve postove od Moja TV

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

