Recenzija: The Night Shift – Najbolji dokaz za kreativni stečaj

13.06.2014

Glumačka postava je pristojna, ali scenarij je neoprostivo loš. Ovo je jedna od onih serija koju sam pogledao ja da ne morate vi.

The-Night-Shift

Mora da je ovih dana super biti scenarist u Hollywoodu, osobito ako radiš na američkim nacionalnim televizijama. Toliko groznih serija završi otkazano samo da bi bile zamijenjene još lošijim serijama, i rijetko si u opasnosti da ćeš na duže vrijeme zapeti na nekom projektu. Očito ne moraš ni naporno raditi.

Sudeći prema novoj NBC-jevoj seriji “The Night Shift”, trebala bi postojati aplikacija koja omogućuje da samo klikneš na pouzdani klišej i dodaš ga u svoju usranu seriju. A ako ti ponestane zamornih klišeja, možda netko može osmisliti aplikaciju za skroz nevjerojatan zaplet kako bi se prikrila i ispraznost spomenute usrane serije. NBC je prvobitno planirao lansirati ovu seriju još prije nekoliko godina, ali su se predomislili i spremili je u ladicu. Nedavno su otvorili ladicu, obrisali prašinu i pomislili da bi bila dobra ideja premijerno prikazati seriju pred kraj TV sezone, kad ionako znatno manje ljudi gleda televiziju. A onda stiže iznenađenje koje bi se moglo usporediti s onim da je “Larin izbor” najgledanija hrvatska serija – rezultati gledanosti pokazali su da je “The Night Shift” najgledanija ljetna serija na NBC-ju, a u broju gledatelja pretekla je “Revolution”, “Believe”, “Parenthood” i još neke serije koje su se emitirale tijekom netom završene regularne sezone. Kad sljedeći put pomislite kako su samo na domaćim televizijama dobro gledane kojekakve gluparije, sjetite se ovoga.

Kako sam naslov govori, “The Night Shift” je serija o ljudima koji rade u noćnoj smjeni, i to u bolnici u San Antoniju. Nastanjena je s previše poznatih tipova s pozadinskim pričama koje mogu smisliti samo holivudski scenaristi. TC Callahan (Eoin Macken) veteran je afganistanskog rata, kirurški frajer koji neprestano krši pravila. Često ima flashbackove na bojište kako bi nas podsjetio da je bio u ratu. Izlazio je s Jordan Alexander (Jill Flint) – primjećujete li da čak i imena likova izgledaju izmišljeno? Uglavnom, Jordan postaje voditeljica noćne smjene, stoga nastaje napetost zbog njihove prošle veze i trenutnog poslovnog odnosa.Događaju se mnoge stvari, ali evo što je nezaboravno: ovo je najbučnija serija koju ćete ikad gledati. Između gromoglasne glazbe i ljudi koji viču jedni na druge, oboljet ćete od zujanja u ušima u prvih deset minuta (naravno, ako izdržite toliko).

Glumačka postava je pristojna, ali scenarij je neoprostivo loš. Ovo je jedna od onih serija koju sam pogledao ja da ne morate vi. Vjerojatno nije lošija od drugih loših komercijalnih serija, ali je još jedan dokaz koji upućuje na to da, iako živimo u zlatnom dobu televizije, nacionalne TV mreže svake sezone zapadaju u sve veći kreativni stečaj.

ŽANR: Liječnička drama
AUTORI/PRODUCENTI: Gabe Sachs, Jeff Judah
ULOGE: Eoin Macken, Jill Flint, Ken Leung, Brendan Fehr, Daniella Alonso