Recenzija: Dominion – Tko tu koga i čemu sve ovo?

04.07.2014

Nemojte doći u iskušenje da pogledate ovu seriju, jer završit ćete igrajući “Drinkopoly”. Cijeli planet mogao bi biti uništen. Ili pijan… Nemojte izigravati heroja!

Dominion

Najnovija postapokaliptična drama kabelskog kanala Syfy možda je jedna od najglupljih, najlošije odglumljenih, najsiromašnijih serija koje sam vidio u posljednjih X godina. Bog je mrtav. Anđeli se međusobno bore (jer nema uzbudljivijeg od anđela koji lete uokolo i šamaraju jedni druge krilima). Gluma u ovoj seriji je grozna (s velikim G), a scenarij je neopisivo loš. Ponekad dobra gluma može spasiti loš scenarij, ali kod ove serije to nije i ne može biti slučaj. Gledajući pilot-epizodu, cijelo vrijeme pitao sam se jesu li ovi glumci znali koliko su loši dok su je snimali. Zamišljam situaciju u kojoj su upali u živi pijesak iz kojeg im vire jedino oči. Sve što mogu je gledati jedni druge u oči iz kojih se vjerojatno može iščitati pitanje: “Djeluju li moja gluma i dijalozi i tebi jednako grozno kao meni u ovom trenutku? Anđeli, pomozite nam!” Kužite, jer je Bog mrtav.

Syfy, kao kanal koji se bavi znanstvenom fantastikom, u posljednje vrijeme izbacuje takve serije kao na pokretnoj traci, ali malo je reći da nisu dosljedni u tome. Obožavateljima SF-a bilo bi draže da ulože u skuplju produkciju jedne serije koja će nešto vrijediti, umjesto što rasporede sredstva na desetak onih koje je sramota nazvati SF-om, a pogledaš ih jer se nadaš da mogu ispasti dobro, iako unaprijed znaš da su šanse za to ravne šansi da Nives Celzijus zaista pjeva o dužini kite karanfila. Syfy kaže da je ova serija temeljena na filmu “Legija” (2010.), što je dobar podsjetnik da nikad ne kupite taj film, čak ni ako ga ugledate na polici supermarketa za 9,99 kuna i slučajno vam padne s police u ruke, a u pozadini Tony Cetinski pjeva “Blago onom tko te imaaa”. Bez obzira na inspiraciju, ideja da svijet treba film o zaraćenim anđelima bila je apsurdna. Ideja da trebamo rimejk u obliku televizijske serije još je apsurdnija. Pitam se jesu li čelnici Syfyja bili pijani kad su gledali pilot i odobrili daljnje snimanje serije koja izgleda kao domaća zadaća 11-godišnjaka.

Odakle početi s preispitivanjem u ovom neredu? Hm, ovako… Mogu li vas osvetnički anđeli, ili bilo kakvi anđeli, dovoljno zaintrigirati da pratite seriju u kojoj su oni u središtu radnje? I moraju li svi anđeli nositi samo noževe? Postoji li anđeoski zakon prema kojem ne mogu zataknuti poluautomatski pištolj za remen? Imaju li anđeli uopće remen? Jer ovdje imaju. I tako u beskonačnost… Uglavnom, nemojte doći u iskušenje da pogledate ovu seriju, jer završit ćete igrajući “Drinkopoly”. Cijeli planet mogao bi biti uništen. Ili pijan. Ugušit ćete se u vlastitoj povraćotini i umrijeti usamljeni. Nemojte izigravati heroja!

ŽANR: Fantazija, horor
AUTOR: Vaun Wilmott
PRODUCENTI: David Lancaster, Michel Litvack
ULOGE: Christopher Egan, Tom Wisdom, Roxanne McKee, Luke Allen-Gale
MREŽA: Syfy
OCJENA: 1,5

, ,

Adrian je osnivač i glavni urednik portala Moja TV. Posljednjih osam godina radi kao novinar u Glasu Slavonije i tjednom prilogu TV Obzor te u slobodno vrijeme piše za blog SerijskiUbojica.hr. Pravi je TV fanatik koji prati hrpu serija, a zna sve i o onima koje ne gleda.