Gozde Cigaci: “Sureja je vrlo naivna i osjetljiva”

04.08.2014

TV zanimljivosti


Osim prelijepe Ajšen, u seriji “Draguljareva kći” pozornost plijeni i lik Sureje koju tumači mlada glumica Gozde Cigaci.

Gozde Cigaci

Lijepa Gozde Cigaci glumi neobičnu, osjetljivu i naivnu djevojku, Savaševu sestru koja je neutješno zaljubljena u Fatiha, brata služavke obitelji Ataman. Umjetnica Sureja oduvijek je patila od nedostatka pažnje svoje hladne majke Rezan, a u kasnijim godinama njihovi sukobi postaju sve učestaliji.

Za svoj lik glumica kaže:” Ona je ponajprije vrlo šarolika… Užitak mi je truditi se pokazati kakva je Sureja, a ne je toliko objašnjavati. Sureja je naivna i osjetljiva djevojka koja svoje osjećaje proživljava ekstremno, kad tomu dodate njezine psihičke probleme, na nju se nije moguće ljutiti, osuđivati je ili propitivati…”. Na pitanje koliko joj znači biti dio ekipe serije “Draguljareva kći”, Gozde odgovara: “Mnogo mi znači. Ponajprije pravo životno iskustvo…”.

Glumica živi u Istanbulu, a najradije odmara u Izmiru. Jako voli putovati i voli promjene, stoga se nigdje predugo ne zadržava. “Po prirodi ionako nisam osoba koja može biti na jednome mjestu. Skitnica sam, tako kaže moja mama, i tu titulu nastojim sačuvati. Izmir je za mene mjesto obitelji, prvo mjesto u kojemu prepričavam Istanbul i kamo bježim čim se zasitim i posvađam sa Istanbulom. U Izmiru se isplačem, priberem i nauživam svega. U njemu sam se rodila i odrasla, poznajem ga”, izjavila je Gozde.

Kako će se Sureja preboljeti Fatiha, hoće li se oporaviti, ojačati te obnoviti svoj odnos s majkom, saznat ćemo u novim nastavcima turske uspješnice “Draguljareva kći”, od ponedjeljka do petka na Novoj TV!

, ,

About Moja TV

Moja TV je online od 15. 5. 2006. godine, a u protekle četiri godine postao je jedan od najprepoznatljivijih portala o televiziji koji svakodnevno privlači desetke tisuća posjetitelja željnih informacija iz TV svijeta.

Pogledaj sve postove od Moja TV

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

