Upoznajte mlade zvijezde serije Crna ruža

08.09.2014

TV zanimljivosti


Mlade glumačke zvijezde Ayçi Ayşin Turan i İlaydi Çevik, uz glumce Özcana Deniza, Ece Uslu, Yavuza Bingöla, Özlem Conker i Mesuta Akusta, glume u novoj seriji Crna ruža.

Crna ruža djeca

U produkcijskoj kući Avşar, koja je pružila priliku brojnim mladim glumcima u seriji “Ljubav, vjera, nada” i “Polje tulipana”, vjeruju da će mlade glumice Ayçi Ayşin Turan i İlaydi Çevik postati najtraženija imena u televizijskom svijetu. Ayçi Ayşin smo upoznali u ulozi Ade, a İlaydi Çevik u ulozi njene sestre Maye. Te dvije mlade glumice dobile su izvrsne ocjene gledatelja i TV redatelja. Pozornost plijene svojom ljepotom i glumačkom izvedbom.

İLAYDA ÇEVİK
Ilayda je izjavila da je ovo njezino prvo iskustvo pred kamerama i dodala: Još ne mogu vjerovati da sam dio ovako velikog projekta. Kada sam otišla na prvi razgovor vezano uz ulogu, mislila sam da je nemoguće da je dobijem. Poslije su me nazvali i rekli mi da ću glumiti blizanku, koja je jedan od glavnih likova u seriji. Mislila sam da se šale, te sam do početka snimanja, dok mi redatelj Murat Saraçoğlu nije rekao da snimamo, ostala u tom uvjerenju. I dalje mislim da samo sanjam i strah me je da bih se mogla probuditi.

AYÇA AYŞİN TURAN
Ayçu Ayşin Turan turska publika je prije uloge u ‘Crnoj ruži” imala priliku gledati u seriji Duboke vode (Derin sular). Izjavila je da je neopisiv osjećaj raditi s glumcima koje smatra svojim uzorima. Kad sam prvi put pročitala scenarij serije Crna ruža, jako mi se svidio lik Ade koju u njoj glumim te sam odlučila da pod svaku cijenu moram dobiti tu ulogu. Zatvorila sam se u kuću i danima radila. Kad su me prozvali na audiciji, izašla sam pred producenta i redatelja. Tresla sam se od uzbuđenja. Nakon što sam završila, obojica su se pogledali i sa smiješkom utvrdili da su našli osobu koja će glumiti Adu. Bilo mi je jako neugodno pa sam smjesta izjurila iz sobe. Od veselja sam plakala sve do kuće.

Producent Şükrü Avşar rekao je da je serija Crna ruža velik projekt koji ima drukčiji koncept. U okruženju koje radije bira dobro poznata lica, mi otkrivamo mlade i darovite glumce. Uprava TV-kuće FOX vjeruje u naša predviđanja te pruža priliku mladim i darovitim glumcima. Mislim da iz tog aspekta naša produkcijska kuća u suradnju s TV-kanalom FOX radi vrlo važnu stvar za cijeli sektor, rekao je Şükrü Avşar, naglasivši tako doprinos mladih glumaca.

,

About Moja TV

Moja TV je online od 15. 5. 2006. godine, a u protekle četiri godine postao je jedan od najprepoznatljivijih portala o televiziji koji svakodnevno privlači desetke tisuća posjetitelja željnih informacija iz TV svijeta.

Pogledaj sve postove od Moja TV

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

