Nives Čanović novo lice kviza Tko će ga znati

22.09.2014

TV emisije, TV najave


Novo lice, Nives Čanović, pridružila se starom voditeljskom paru Marijani Batinić i Ivanu Šariću, u kvizu “Tko će ga znati”.

Foto: Danijela Peracic / CROPIX

Foto: Danijela Peracic / CROPIX

Nives Čanović je svoje vatreno krštenje imala u Puli, gdje je, kako njezini kolege kažu, odlično odradila posao. Širokog osmijeha rijetko tko od prolaznika ju je odbio, pa je tako simpatična voditeljica bez problema pronašla sugovornike i natjecatelje koji su sudjelovali u kvizu.

– “Bilo mi je super na prvom snimanju, iako sam se u početku malo plašila kako ću se uklopiti u već uhodanu ekpiu, ali oni su svi toliko divan i uigrani tim da je to prošlo bez problema. I natjecatelji su me isto jako dobro prihvatili i čak su se sami prijavljivali i trčali za mnom tako da se nisam trebala puno mučiti” — sa smješkom je ispričala Nives.

A je li kome od njih donijela i novčane nagrade, ne propustite pogledati subotom i nedjeljom od 21:15 sati na RTL Televiziji!

,

About Moja TV

Moja TV je online od 15. 5. 2006. godine, a u protekle četiri godine postao je jedan od najprepoznatljivijih portala o televiziji koji svakodnevno privlači desetke tisuća posjetitelja željnih informacija iz TV svijeta.

Pogledaj sve postove od Moja TV

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

