Antonija Blaće baca se u glazbene vode?!

23.09.2014

TV emisije, TV najave


Da je jedna od najboljih televizijskih voditeljica, Antonija Blaće dokazala je već mnogo puta, no njezin pjevački talent otkriven je tek sinoć kad je zajedno s Miroslavom Škorom zasjala na pozornici otpjevavši na kraju showa “Uhvati Bingo ritam” najavnu pjesmu “Ti si moj broj”!

Iako joj je već dugi niz godina bila velika želja snimiti pjesmu, Antonija Blaće je zbog obaveza zanemarila svoju drugu veliku strast – glazbu. No, onda su se kockice posložile. Upoznavši svog novog televizijskog partnera, Miroslava Škoru, zajedno su zaključili da bi trebali snimiti duet.

– “Velika mi je želja bila pjevati, ali to uglavnom završi da dižem svatove na noge kad zapjevam ‘Matu’, a sada mi se ispunila želja” — ispričala je Tonka, koja je, i nakon što je prva sinoćnja emisija snimljena, nastavila pjevati. Tako je sve prisutne oduševila pjevajući njoj voljene hitove, a na repertoaru se našla i neizostavna “Mata”.

Da stvar bude bolja, za svoje pjevačke sposobnosti dobila je samo riječi hvale, pa ne bi čudilo da Tonku uskoro čujemo ponovno u nekom duetu ili čak solo izvedbi!

,

About Moja TV

Moja TV je online od 15. 5. 2006. godine, a u protekle četiri godine postao je jedan od najprepoznatljivijih portala o televiziji koji svakodnevno privlači desetke tisuća posjetitelja željnih informacija iz TV svijeta.

Pogledaj sve postove od Moja TV

Nijedan komentar do sada.

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

