Ella Dvornik

Dobrodošli u Ellin svijet

Nova pjevačka nada na estradnom nebu, čiji se hit singl ‘Vrati mi sve‘ ne skida s vrha MTV-jeve top ljestvice, dvadesetogodišnja Ella Dvornik, na svoj službeni YouTube kanal odlučila je postavljati kućni reality ‘Ellin svijet’.

Ella Dvornik
ELLA: Ljudi me mogu voljeti ili ne, ali ignorirati - nipošto

U prvoj epizodi, koja je postavljena tijekom jučerašnjeg dana (10. srpnja), pratimo jedan dan u životu Elle Dvornik i njezinog 23-godišnjeg dečka Josipa Marića. O čemu su razgovarali za vrijeme ručka, što su kupili u trgovačkom centru te što rade prije spavanja, između ostalog, možete pogledati na videoklipu u nastavku.

Buntovna Ella u nedavnom intervjuu za TV Obzor otkrila je čita li komentare po forumima te uzima li u obzir kritike ili ih zanemaruje.
– Ne čitam komentare jer mislim da su ti ljudi zli i iskompleksirani te nemam potrebu pomoći nekome tko si sam ne želi pomoći. Poštujem savjete i kritike iako ih rijetko uzmem k srcu – kaže Ella Dvornik, koja se osvrnula i na sve češće usporedbe s pop-princezom Lady GaGom i zvijezdom TV serije ‘Tračerica’ Taylor Momsen: “Mislim da su ljudi slijepi i modno ograničeni. Jedino zajedničko nama trima je to što smo plavuše. Taylor Momsen je žgoljava curica koja voli odijevati donje rublje. Međutim, usporedbe s Lady GaGom doista mi laskaju. Ona je djevojka s mnogo uspjeha i žena koja “ima muda”. Bolje da me uspoređuju s njima nego s nekim domaćim “pevaljkama”. Fakat mi se bljuje od tih šljokičastih kičeva i neukusa.”

Što ti misliš o ovom članku? Komentiraj!

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.